1e/2e reisverslag deel 2 ;-) - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Laura Klijnsma - WaarBenJij.nu 1e/2e reisverslag deel 2 ;-) - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Laura Klijnsma - WaarBenJij.nu

1e/2e reisverslag deel 2 ;-)

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Had 1 A4 in Word getypt en blijkbaar is dat te lang voor een blog, dus hier komt de rest!

Daarna via Times Square naar Rockafeller Centre gegaan. Ik zag al een hoop winkels waar ik nog wil shoppen op Times Square: Bubba Gump, Hard Rock Cafe, M&M Shop en natuurlijk de Disney Store! Oh, er lopen ook rare figuren daar rond: Elmo, Mario, Mickey Mouse, en ik heb The Naked Cowboy al gezien! :P Alleen was het op de terugweg, in de vluchtigheid geen foto kunnen maken…
Bij Rockafeller Centre naar de hoogste verdieping/op het dak geweest! In 30seconden naar de 67e verdieping! Plop zeggen je oren dan :P Mooi uitzicht over Manhattan: o.a. Central Park en Empire State Building.

In de vorige blog staan nu ook foto's bij!

Heel veel liefs uit New York!
Laura

• 24 Juli 2012 - 19:13

Papa En Mama,(de Va En De Moo):

Meid dit is een mooi 1e/2e verslag,de fotoo`s zijn ook prima.
    We kijken uit naar het vervolg.
    En het Skypen gaat ook goed.(deze staat de hele avond aan)
    Als je geen reactie krijgt kijk dan even op Windows live Messinger of ik boven ben.
    Tot horens/ziens

• 24 Juli 2012 - 21:45

Laura Klijnsma:

Leuk om de reacties te lezen, blijf vooral reageren! :D