Shoppûh! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Laura Klijnsma - WaarBenJij.nu Shoppûh! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Laura Klijnsma - WaarBenJij.nu

Shoppûh!

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 Juli 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Howdy folks!

Zo, net mijn ontbijtje op: scrumbled eggs, waffle, vleesachtig iets, yoghurt met fruit en jus d'orange. Amerikaanser kan het bijna niet (tja, de bacon was net op toen ik wat op wilde scheppen! :P) Misschien denken jullie wel: wat schrijft Laura toch snel blogs achter elkaar, heeft ze niets te doen? Ooh, jawel hoor, vermaak me prima hier :P Het zijn nu nog even rustige dagen. Wanneer ik smiddags les heb (van half 2 tot 6), kan ik ervoor en erna niet zo heel veel doen. Woensdag was zo’n dag (vandaag ook), toen ben ik even alleen naar Tarrytown gelopen, even wat boodschapjes gehaald. En wat water, want ik ga het water uit de kraan niet meer drinken. Sinds ik hier ben heb ik last van m’n keel, vermoedelijk door het chloor water dat uit de kranen komen. Zijn wij verwende Europeanen niet gewend ;-) Dus over op water uit de fles, eens kijken of dat goed gaat.
De lessen gaan prima. Soms mag er iets meer tempo in, maar de leraar weet het wel leuk te vertellen allemaal. We moesten ook een soort van spreekbeurtje houden, heb ik het maar over een huidafwijking gedaan : ) De lessen bestaat uit veel praten en af en toe een grammatica lesje. Nog steeds bezig met het onderwerp Medical Matters, dus blijft interessant voor mij.
Gisteren was een dag dat ik ’s ochtends les had. Ik ben met Anne (uit Luxemburg) naar een shopping Mall gegaan. In Westchester County. Zo’n 30min met de bus vanuit Tarrytown. Vier etages groot inclusief Victoria’s Secret en Macy’s! Haleluja! :D Maarrr, ik heb me nog ingehouden hoor, ik ben er nog maar net.
Verdere plannen: zaterdag naar Manhattan/Statue of Liberaty/Brooklyn Bridge. Zondag naar Sixflags. En verder kijk ik nog wel even :)
Verder alles goed met iedereen in Nederland?

Liefs Laura

Update: Ik zet nu de foto's ook op Facebook, de oude van mijn vorige blogs moet ik een keer verwijderen, want ik kan nu nog maar 125 foto's erop zetten.

Update 7-8: Omdat ik maar een x aantal foto's op mijn blog kan hebben, moest ik deze verwijderen. Ze staan op Facebook!

  • 27 Juli 2012 - 17:14

    Vrijdag 17.08:

    met ons gaat alles prima,beetje warm. we hopen dat met jouw ook alles goed gaat .je hebt wel leuk gesjopt.henk heeft er ook een oogje aan gewaagd.we gaan nu heen melken,dus tot gauw. groetjes uit een warm markelo van henk en mini

  • 27 Juli 2012 - 22:24

    Jo:

    Ingehouden met shoppen ja, maar niet bij victoria's secret :P Veel plezier dit weekend, wij zijn weer thuis inmiddels. Vandaag naar efteling geweest was erg leuk (en warm) helaas was de vliegende hollander kapot.

  • 27 Juli 2012 - 22:34

    Mamma:

    Ha die Lau,
    Ik heb twee berichten tegelijk gelezen,zat te wachten op een e-mail die niet kwam.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Sleepy Halliy lijkt mij gaaf, Ik zie zo het houten bruggetje voor mij.
    De foto's die je geplaatst hebt vind ik ook geweldig, sommige foto's komen erg vertrouwd over.
    We zitten nu naar de opening van de olympische spelen te kijken.
    Tot de volgende keer

  • 30 Juli 2012 - 03:52

    Laura Klijnsma:

    Mama, ik heb nu steeds niet het hokje 'zend naar mailingslijst' aangevinkt, omdat ik dacht dat dat al automatisch gebeurd, maar niet dus. Even kijken of het de volgende keer wel goed gaat!

    Mooi dat het goed met jullie gaat allemaal! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 5618

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 14 Maart 2015

Walt Disney World, Florida maart 2015

22 Juli 2012 - 23 Augustus 2012

Mijn eerste soloreis door de USA

Landen bezocht: