Sleepy Hollow (laatste blog vanuit de campus) - Reisverslag uit Sleepy Hollow, Verenigde Staten van Laura Klijnsma - WaarBenJij.nu Sleepy Hollow (laatste blog vanuit de campus) - Reisverslag uit Sleepy Hollow, Verenigde Staten van Laura Klijnsma - WaarBenJij.nu

Sleepy Hollow (laatste blog vanuit de campus)

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Sleepy Hollow

Heey,

Bedankt voor de positieve berichten op m’n vorige blog! Heb nog steeds een dubbelgevoel, maar als ik het er niet naar m’n zin heb, ga ik wel elke dag skypen ;-) Ik zag al wel dat dinsdag een tour (gratisch!) door Central Park wordt gehouden, door het hostel, dus daar ga ik wel aan meedoen.
Vandaag weer vroeg eruit, om half 7 al uit mezelf wakker, dus om 8uur zat ik al in de taxi naar Sleepy Hollow. Ben blij dat ik nog een keer ben gegaan, want de begraafplaats is erg indrukwekkend, en groot! Gigantisch, ik heb maar een klein deel ervan bezocht, en daar was ik al 45min aan het rondlopen. Was zo’n beetje in m’n eentje daar, niet zo gek op zo’n tijdstip. Later weer naar Tarrytown gegaan, waar ik met Anne naar de manicure ben gegaan. Ik had gezegd, als ik in NY ben, wil ik eens naar de manicure! Dus nu een stel nepnagels rijker, niet te lang hoor! Heb wel 3x gezegd dat ze korter mochten, en nu vind ik ze nog steeds wat lang. Ach, zodra ik weer thuis ben moeten ze toch korter geknipt worden voor m’n werk, dus laat ik er nu nog maar even van genieten ;-)
Les van 13.30 tot 18uur gehad, daarna afscheid genomen van Anne (zij zit in een gastgezin, dus haar zie ik morgen niet meer), en mijn certificaat opgehaald. Volgens de begintest had in niveau C1, maar volgens de Cambridge test heb ik niveau B2 (eentje lager), naja, vooruit dan maar ;-)
Nu m’n koffer ingepakt, en hij kan nog dicht! :P

Het beloofde reisschema!
Campus: zo. 22 juli t/m za 4 augustus
Hostel: za 4 t/m di 7 aug
Hotel vooraf aan de tour: di 7 + wo 8 aug
Hotel na de tour: di 21 + wo 22 augustus

Dag 1 & 2: New York Area & Washington DC (wo 8 + do 9 aug), camping
Dag 3: Appalachian Mountains (vr 10 aug), camping
Dag 4 & 5: Tennessee & Mississippi (za 11 + zo 12 aug), camping
Dag 6 & 7: New Orleans (ma 13 & di 14 aug), hotel
Dag 8 & 9: Panama City Beach (wo 15 & do 16 aug), camping
Dag 10: Florida Coast (vr 17 aug), camping
Dag 11 & 12 & 13: Orlando (za 18, zo 19, ma 20 aug), camping
Dag 14: Miami (di 21 aug)

Liefs Laura

  • 04 Augustus 2012 - 09:40

    Mama:

    Dag Lau,

    Je bent weer een ervaring rijker. Mooie foto's van de begraafplaats. Dat je daar alleen liep, vond je dat niet eng, stiekum luisteren of je paard hoorde aankomen!
    Vandaag dus het 2e deel van je trip. Wanneer je echt niet meer weet wat je doen moet, kun je nog naar de public libary gaan om je in te lezen over de rest van je trip.
    Ben erg benieuwd naar jouw ervaring in het hostel in NY.
    Liefs mama.

  • 04 Augustus 2012 - 09:49

    Jo:

    Helleu, bedankt voor het schema :) Nu kan ik je mooi in de gaten houden, waar je bent dan he ;-) Sleepy Hollow ziet er indrukwekkend uit, toch goed dat je daar nog eens heen bent gegaan.

    Geniet nog van de laatste daagjes in NY, trakteer je ons nog op een blogje voordat je gaat rondtrekken?

  • 04 Augustus 2012 - 21:18

    Mini:

    Hallo Laura
    Je hebt weer veel mooie foto's gemaakt,je was wel vroeg op pad.Goed dat je dinsdag nog een tour door
    Central Park maakt,geniet er maar van.
    We kijken weer uit naar jouw verhalen en foto's van de reis die nu gaat komen.
    Veel plezier en tot de volgende keer,misschien wel via skyp.
    de groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 5621

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 14 Maart 2015

Walt Disney World, Florida maart 2015

22 Juli 2012 - 23 Augustus 2012

Mijn eerste soloreis door de USA

Landen bezocht: